Ads Top

Clean Mission

Η Στές Σταικάκου που ξεσηκώνει τα πλήθη (PHOTOS + VIDEO)


  • Σε μικρότερους πλέον χώρους σε μπαράκια και σε κλαμπ το dance clubing αρχίζει να ξαναβρίσκει την ταυτότητα του οι νέες τάσεις σε συνδυασμό με τις σταθερές αξίες συνθέτουν ένα ποικιλόμορφο χορευτικό τοπίο, σε αυτό βοηθούν και τα κορίτσια της μπάρας. Με το ταλέντο και το ταμπεραμέντο τους δίνουν ρυθμό και παρασέρνουν τους θαμώνες σε ξέφρενη διασκέδαση . Ένα από αυτά τα κορίτσια είναι και η Στες που μας τα εξομολογείται όλα σε μία αποκλειστική συνέντευξη για το Πες Το GR ...




    1. Πες μας λίγα λόγια για σένα, για να σε γνωρίσει ο κόσμος…
  • Είμαι η Στεφάνια Σταικακου και είμαι γεννημένη στις 25/08/1992. Η μητέρα μου είναι από Αλεξανδρούπολη και ο πατέρας μου από Αθήνα. Έχω ζήσει κάποια χρόνια Αλεξανδρούπολη αλλά τα περισσότερα στην Αθήνα.  Εδώ και 1 χρόνο ζω Θεσσαλονίκη.  Έχω τελειώσει την βασική εκπαίδευση και το Λύκειο. Αυτήν την στιγμή σπουδάζω στο NYC. Έχω τελειώσει επίσης τις βασικές σπουδές χορογραφίας ώστε να κάνω το όνειρο μου πραγματικότητα . Αυτήν την στιγμή εργάζομαι ως χορεύτρια σε νυχτερινά μαγαζιά και σε  διάφορες εκδηλώσεις.



  • 2. Ποια είναι η επαγγελματική σου ιδιότητα?
  • Αυτήν την στιγμή εργάζομαι ως χορεύτρια σε νυχτερινά μαγαζιά και σε  διάφορες εκδηλώσεις.

  • 3. Πως θα μας περιέγραφες το είδος της δουλείας σου και τι απαιτήσεις έχει?
  • Μπορώ να πω ότι κάνω το καλύτερο επάγγελμα που υπάρχει.  Το να χορεύεις δεν είναι απλώς μία δουλειά ή ένα χόμπι ή ένα όνειρο αλλά είναι τρόπος έκφρασης και επικοινωνίας.


  • 4. Τι γνώσεις και τι εκπαίδευση χρειάζεται ένας επαγγελματίας χορευτής?
  • Το να είσαι χορευτής δεν χρειάζεται μόνο η εκπαίδευση στις σχολές ή τα σεμινάρια...  Πρέπει να αγαπάς τον χορό και να είναι μέσα στην ζωή.... στην καθημερινοτητα σου... Να είναι κάτι βασικό για να ξεκινήσει η ημέρα σου και όχι υποχρέωση...!


  • 5. Πως ξεκίνησες και ποια ήταν η πορεία σου έως σήμερα?
  • Ξεκίνησα να χορεύω από μικρή. Πάντα θαύμαζα τους ανθρώπους που έχουν ταλέντο.  Ξεκίνησα με μπαλέτο στα 6 μου.  Στα 12 έκανα χορό πίστας αλλά στα 16 μου κατάλαβα ότι ανήκω στους λεγόμενους εμπορικούς χορούς οι οποίοι αποτελούν ψυχαγωγία.



  • 6. Η σχέση σου με το διαδίκτυο και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ποια είναι?
  • Το διαδίκτυο το θεωρώ χρήσιμο διότι σε βοηθάει να κάνεις διαφήμιση τον εαυτό σου με τον τρόπο που θέλεις. Επομένως όπως καταλάβατε εγώ και το διαδίκτυο είμαστε αυτοκόλλητοι.



  • 7. Τι σου αρέσει και τι δεν σου αρέσει στον χώρο που επέλεξες σαν επαγγελματική δραστηριότητα?
  • Το να είσαι χορευτής έχει τα καλά του και τα κακά του.  Τα καλά του είναι πολλά και κάθε μέρα πολλαπλασιάζονται όπως εκφράζεσαι ελεύθερα... Έχεις την δική σου στιγμή για να πεις αυτά που θέλεις.  Επίσης ζεις μία ζωή που είναι γεμάτη από όνειρα και στόχους.
  • Όμως όπως κάθε δουλειά έχει και τα αρνητικά του. Δηλαδή δεν είναι μόνιμη δουλειά και υπάρχει τεράστιος ανταγωνισμός που μπορεί να σε καταστρέψει. Είναι δύσκολος χώρος για όσους δεν έχουν ταλέντο και απλά θέλουν λίγη προσοχή.


  • 8. Ποιο είναι το πιο δύσκολο κομμάτι στην δουλειά σου και πιο σου δίνει ικανοποίηση?
  • Πιστεύω πως το δύσκολο κομμάτι είναι να πάρεις την απόφαση να κάνεις αυτήν την δουλειά.  Είναι δύσκολη διότι έχει να κάνει με ανθρώπους και όποια δουλειά έχει σχέση με ανθρώπους είναι δύσκολη.



  • 9. Είσαι ικανοποιημένη από τις χρηματικές απολαβές της εργασίας σου?
  • Όσο αφορά τις πληρωμές είμαι απόλυτα ικανοποιημένη, διότι ξέρω τι αξίζω και ξέρω τι μπορώ να καταφέρω.


  • 10. Πως αντιμετωπίζεις τυχόν εσφαλμένη αντίληψη πελατών προς την δουλειά σου?
  • Σε περίπτωση που γίνει κάποια παρεξήγηση εν ώρα εργασίας.... δηλαδή προσβληθώ ή παρεξηγήσουν την δουλειά μου μπορούν πολύ απλά να αποχωρήσουν από μαγαζί που παραβρέθηκαν.
  • Εάν όμως δεν λύνεται με τα λόγια φυσικά άμεσα ζητάω βοήθεια από την προστασία του μαγαζιού.



  • 11. Το να εκ θέτεις το σώμα σου μπροστά σε τόσο κόσμο, πόσο εύκολο είναι?
  • Δεν είναι εύκολο να δείξεις το σώμα σου. Για να το κάνεις αυτό πρέπει να τα έχεις καλά με τον εαυτό σου αλλιώς θα πάνε όλα στραβά. Πρέπει να αγαπάς τον εαυτό σου και να τον εκτιμάς.


  • 12. Τι θα συμβούλευες κάποια κοπέλα που θέλει να γίνει χορεύτρια?
  • Οποίος / οποία θέλει να γίνει χορεύτρια έχω να πω 5 πράγματα.
  • 1 Πρέπει να αγαπάει και να νιώθει τον χορό .
  • 2 Πρέπει να είναι καλά με τον εαυτό της / του .
  • 3 Πρέπει να ξέρει να χειρίζεται καταστάσεις .
  • 4 Να είναι έτοιμος για όλα .
  • 5 Ποτέ να μην ξεφύγει από τα όρια και να μην ξεχάσει τον αρχικό στόχο του.


  • 13. Ποιοι είναι οι στόχοι και τα όνειρα σου για το μέλλον?
  • Εγώ δεν ξέχασα τον στόχο μου και σκοπεύω να γίνω χορογράφος αλλά και οικονομολόγος  Είναι το όνειρό μου να φτιάχνω χορευτικές κινήσεις αλλά και να είμαι στέλεχος επιχείρησης..  Εγώ δεν το βάζω κάτω ότι και εάν γίνει.
  • Σας ευχαριστώ πολύ που μου δώσατε τον λόγο για να μοιραστώ την αγάπη μου με την κοινωνία.



  • 14. Ποιοι σε έχουν στηρίξει στην καριέρα σου?
  • Με έχουν βοηθήσει κάποιοι μάνατζερ. Και φυσικά οι φίλοι μου ήταν δίπλα μου σε ότι χρειάστηκα. Μόνη μου είμαι ένα τίποτα αλλά με τα όνειρα μου και με τους φίλους μου κι την οικογένεια μου κοντά είμαι αυτή που είμαι.




Δεν υπάρχουν σχόλια :

Από το Blogger.